Monday, October 12, 2015

Wanderlusting aneb fotky z cest minulých!


Ahoj všem!

už mě úplně svrbí chodidla. Anglicky se touze po cestování říká "itchy feet", v češtině to, přiznávám, zní fakt blbě:D Sice se příští týden proletím na otočku po Evropě, ale pořádný výlet mne čeká *až* za dva týdny na Blízký Východ! O víkendu jsem třídila fotky v počítači a nostalgicky jsem projížděla fotky z destinací, které se na blog nejspíš nedostanou.

Pokud vím, že o nějakém výletu budu psát na blog, tak dělám věci trošku jinak. Zejména mnohem víc fotím. Snažím se zapamatovat místa, která jsem navštívila a kudy se k nim člověk dostane. Pracuji na zapamatování si cen, což mi bohužel stále úplně nejde:-) Tyto fotky jsou některé z výletů, které jsem podnikla většinou v době neblogování a protože je dneska fakt hnusně a zima, táhne mě to k fotkám z tepla. Snad se Vám na ně bude koukat dobře:-)

krmení opiček na Bali


Infinity pool, Lovina Beach na Bali

Ano, opičky byly to hlavní, co jsem fotila!

Pohádkové Bruggy v Belgii

Překvapivě pohodový Frankfurt

Nádherná a drahá Ženeva

Zlomená židle v sídle OSN v Ženevě

Válení na Ibize

Concrete jungle where dreams are made of!

Západ slunce nad Sardis Lake v Oklahomě

Wakeboarding v Oklahomě

Čekání na vlak na Srí Lance

Slůňata na Srí Lance

Antalya Turecko

Turecko 

New York

Rotterdam, město, které semi asi nikdy líbit nebude

Výhled na Veronu

Krásný Vilnius - Litva

Majestátní Niagarské vodopády

Zeleň na Bali
Vánoční Lille ve Francii
Forum Romanum v Římě 
Šedošedá Moskva
Zakončíme tématicky zmrzlým Flachau!


Mějte se krásně!
K.