Wednesday, July 15, 2015

Tak dlouho se chodí s peněženkou do HEMY, až je peněženka prázdná...

Ahoj všem!

posledních pár dnů je to celkem lítačka (doslova), ale už se nemůžu dočkat, až se příští týden vrátím do ČR relativně na stálo! Minulý týden jsem byla na skok doma v Brně a tolik nových kavárniček, co jsem viděla! Čeká mě spousta akcí, svateb, návštěv a výletů a já bohužel musela nasednout na letadlo zpět do Holandska, kde z kamarádů už nikdo není a po třech dnech zde jsem dnes po šesté zmokla. Bájo.


A kde jinde si spravit náladu, než v Hemě! O té jsem Vám zde již psala, ale kdo by ji náhodou neznal, jde o obchod se spoustou serepetiček, které většinou nepotřebujete, ale chcete. Papírnictví, bytové doplňky, pečící pomůcky, kosmetika, taštičky, lepítka...chápeme:-)



Tentokrát jsem tam šla s přesnou představou (hahahaaa, do Hemy se pro jednu věc nikdy nechodí!). Jak jsem Vám psala minule, rozhodla jsem se začít šít. A tak jsem šla omrknout Hemu, co tam mají za šicí potřeby. Neodolala jsem těmto rozkošným knoflíkům a cedulkám. Protože až si na tom svým prvním pyžamku rozpíchám prsty, určitě si tam pak dám cedulku Made With Love, abych sama sebe přesvědčila, že jsem to dělala s láskou a nechtěla jsem ten stroj prohodit oknem.





Z praktických důvodů jsem přihodila i párátko (to bude předpokládám potřeba nejvíc), špendlíky a nůžky na látku. Jinak doma již vše potřebné mám a v pondělí se do toho vrhnu po hlavě!

Co si koupí člověk, který už tak nemá místo v kufru? Nádobí! Dá rozum. Protože se to určitě neroztříská:D Ale uznejte, že tyto super skleničky a misky, které byly ve výprodeji za 1 euro kus jsem tam nemohla nechat! Podle mého názoru to moc nevydrží, protože se mi zdá, že se to z toho povrchu sloupe, ale za ty peníze mě to nemusí mrzet.



Nebyla by to návštěva Hemy, kdybych si nedonesla nějaké diářové potřeby. Lepítka a 345x kus washi tape, kterou beztak používám velmi sporadicky, protože na to vždycky zapomenu.

Na cestovní láhev koukám už dlouho. Jako nápad je mi to velmi sympatické, tak uvidíme, jak dlouho vydrží, než začně vevnitř smrdět jak shnilej mops.






Došel mi zde krém na obličej a já si na tento týden zapomněla vzít zpět z Brna nějaký vzoreček, kterých mám doma asi tak 653. V pondělí jsem se večer namazala krémem na ruce, protože přece nejsem z cukru, a fakt nechtějte vědět, co se mi na tom obličeji do rána vyrojilo:D Poďobanej puberťák, hadr! Z Hemy jsem předtím pleťový krém měla a byl moc fajn, tak jsem vzala další, za celá 4 eura. Tentokrát na problematickou pleť, protože nápis na obalu byl víc než výmluvný!



Tímto jsem se na nějaký ten týden rozloučila s mým nejoblíbenějším obchodem! Do září, než se tam dostanu znovu, si vytvořím pořádný absťák a pak ho zase vyplením!!

Mějte se krásně!
K.